پدافند هوایی از مباحث مهم جمهوری اسلامی ایران است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشكر پاسدار 'محمد علی جعفری' در جلسه شورای فرماندهی گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود، تصریح كرد: آمادگی نیروها برای مقابله با تهدیدات باید مورد توجه مسوولان باشد.

وی با تاكید بر برنامه ریزی سپاه برای ایجاد انگیزه و معنویت در بین پاسداران اضافه كرد: موجودیت هر یگان و سازمان به انگیزه‌ و آمادگی نیروها در جهت انجام ماموریت‌ها بستگی دارد، بنابراین باید تلاش كرد روحیه و انگیزه نیروها را ارتقا داد و مباحث اعتقادی و معنوی را در بین كاركنان گسترش داد.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گسترش مسایل معنوی و اعتقادی را عامل ارتقای‌ روحیه و انگیزه‌ی نیروها برشمرد و گفت: این موضوع برای سپاه و هر سازمان دفاعی بسیار ضروری و مهم است.

وی خاطرنشان كرد: باید تلاش شود تا نیروها در یگان‌های تخصصی خود مهارت‌ها و تخصص‌های لازم را به خوبی فراگیرند تا در زمان لازم ماموریت‌های محوله را به نحو مطلوبی انجام دهند.

سرلشكرجعفری با قدردانی از نیروهای پیشكسوت و باتجربه سپاه گفت: نیروهای پیشكسوت سپاه باید با انتقال تجربیات خود به نسل جوان سپاه برای افزایش سطح آمادگی یگان‌ها كمك كنند.

سیام**2022***





:: برچسب‌ها: اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: